1.) Hogy érkezik meg hozzám, amit rendeltem?

A Delta Vision kiadó webboltjából rendelt termékeket a Cherubion Kft. csomagolva, a GLS Hungary futárszolgálattal vagy a Pick Pack Pont átvételi pontokon keresztül  – a választásnak megfelelően – juttatja el a vásárlóinak. Amennyiben a címzettet a futár nem találja otthon, úgy értesítőt hagy, hogy – 5 napon belül – mikor próbálkozik ismét a kézbesítéssel. Egy esetleges sikertelen második kézbesítési kísérletet követően a küldemény visszakerül a Cherubion Kft. raktárába. Sajnos a kézbesítéssel kapcsolatos különleges kívánságokat nem tudunk teljesíteni!

2.) Hogyan történik a kifizetés? 

Amennyiben bankkártyás vagy PayPal fizetési módot választ, a kifizetés a webbolt internetes fizetési felületén azonnal lezajlik. Utánvétes vásárlás esetén a küldemények ára személyesen fizetendő:  futárszolgálattal történő szállítás esetén a küldemény kézbesítésekor; Pick Pack Pont átvételi pontokon a csomag átvételekor; személyes átvétel esetén pedig az adott Sárkánytűz könyvesboltban.

3.) Van-e lehetőség külföldi megrendelésre? 

Sajnos nincsen. Folyamatosan keressük a megoldást, de a jelenlegi kondíciók mellett nem tudunk külföldre csomagokat küldeni.

4.) Átvehetem-e személyesen? 

A megrendelt termékek személyesen is átvehetők a Delta Vision kiadó üzleteiben, a bolt nyitvatartása szerinti időben vagy az Ön általán kiválasztott Pick Pack Pont átvételi ponton. Ha a megrendelt terméket épp nincsen raktáron, arról a megrendelő e-mail értesítést kap.

Amennyiben a megrendelni kívánt termék elfogyott, vagy más ok miatt pillanatnyilag nem kapható, az érdeklődőket még aznap e-mailben értesítjük. Ebből következően azon kedves vásárlóink, akik személyesen szeretnék átvenni az általuk megrendelt termékeket, és a termék hiányáról szóló értesítést a rendelés napján nem kapnak, további várakozás vagy egyéb visszajelzés nélkül is bátran felkereshetik budapesti boltunkat, ahol vár rájuk a megrendelt termék.

5.) Az árak bruttó összegben értendők? 

A Delta Vision webbolt árai magyar forintban értendőek, és az ÁFA összegét tartalmazzák.

6.) Van-e postaköltség?

A Delta Vision kiadó üzleteiben személyes átvétel esetén nincs.

Ha a szállítás GLS futárszolgálattal történik, a Cherubion Kft. 1090,-Ft szállítási, csomagolási és kezelési költséget számít fel az ország bármely pontjára történő csomagküldéskor - kivéve, ha a vásárlás értéke meghaladja a 10.000 forintot, mely esetben az említett költségtől eltekintünk.

Ha az átvétel Pick Pack Pont átvételi ponton történik, a Cherubion Kft. 890,-Ft szállítási, csomagolási és kezelési költséget számít fel az ország bármely pontjára történő csomagküldéskor - kivéve, ha a vásárlás értéke meghaladja a 10.000 forintot, mely esetben az említett költségtől eltekintünk.

7.) Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem? 

A megrendelt termékeket legkésőbb 3 munkanapon belül postázzuk, így azok általában a megrendeléstől számított 2-5 napon belül érkeznek meg a címzetthez, de ez persze függ a kézbesítés sikerességétől is. A sikertelen kézbesítésekből eredő esetleges késésekért a Cherubion Kft. nem tud felelősséget vállalni.

8.) Előfordulhat, hogy kifogy, amit rendeltem? 

Sajnos igen - bár az adatbázisunkat igyekszünk úgy fejleszteni, hogy ez ne fordulhasson elő. Ebben az esetben e-mail értesítést küldünk.

9.) Ha épp kifogyott, amit rendeltem, akkor is érvényes marad a megrendelésem? 

Nem, de dolgozunk a technikai háttér megvalósításán.

10.) Mi történik, ha észlelem, hogy a termék hibás? 

Kérjük, hogy ezt haladéktalanul jelezd számunkra, mert a Cherubion Kft. csak a küldemény átvételét követő 72. óráig vállal garanciát a fizikai sérülésre visszavezethető hibákért, illetve a termék hiányosságaiért. Garanciális kifogásokat csak a megrendelt termékekre vonatkozó számla birtokában tudunk elfogadni.

A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

11.) Számla küldése 

Utánvétes megrendelés esetén a számlát az egyes csomagokhoz mellékeljük.

Internetes fizetés esetén a tranzakcióról elektronikus számla készül, melyet honlapunkon a Személyes beállítások >> Rendeléseim menüpontban tekinthetsz meg.

12.) Hol tudok regisztrálni? 

Regisztrálni a honlapunkon lehet: http://www.deltavision.hu/customer/account/create/

 13.) Hogyan tudok rendelni? 

A rendelés menete igen egyszerű. Regisztráció és bejelentkezés után a vásárló webáruházunkat böngészve a kosarába gyűjtheti a megvásárolni kívánt termékeket. A rendelés elküldése a kosárból indítható, ahol meg kell erősíteni a vásárló szállítási illetve számlázási címét, kiválsztani a szállítás és a fizetés módját, valamit ellenőrizni a megrendelni kívánt termékek. A vásárlás (és az esetleges fizetés) lezárása után néhány percen belül érkezik egy visszaigazoló e-mail a vásárló által megadott e-mail címre, benne a megrendelés adataival.

Figyelem! Amennyiben a megrendelni kívánt termék elfogyott, vagy más ok miatt pillanatnyilag nem kapható, az érdeklődőket még aznap e-mailben értesítjük. Ebből következően azon kedves vásárlóink, akik személyesen szeretnék átvenni az általuk megrendelt termékeket, és a termék hiányáról szóló értesítést a rendelés napján nem kapnak, további várakozás vagy egyéb visszajelzés nélkül bátran felkereshetik budapesti boltunkat, ahol vár rájuk a megrendelt termék.

14.) A Delta Vision webbolt üzemeltetőjének adatai:

Név: 

CHERUBION Kft.

Képviselő: 

Gál Tamás

Székhely:

1092 Budapest Ferenc körút 40.

Rendelésekkel kapcsolatban érdeklődni: 

+3670/322-3093

Kiadványokkal kapcsolatban érdeklődni: 

06-70/322-37-55

Fax: 

061/216-70-54

E-mail: 

bolt@deltavision.hu

Adószám: 

10602579-2-43

A szerződés nyelve: 

magyar

A jelen oldalon található rendelési feltételek a Cherubion Kft. általános szerződései feltételeinek minősülnek, melyeket a vásárló a megrendelés elküldésével tudomásul vesz és elfogad. A megrendelés kitöltése nem minősül a szerződés írásba foglalásának. A megrendelések adatait a Cherubion Kft. az adatvédelemre vonatkozó szabályok szerint iktatja és tárolja.

Szavatosság:

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. A fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a forgalmazóval szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

Egyéb:

A Cherubion Kft. megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, de az esetlegesen előforduló hibákért nem vállal felelősséget. Ilyen hibák esetén a vevők elállhatnak a hibás adatokkal közölt könyvek megrendelésétől. A Cherubion Kft. ugyancsak nem vállal felelősséget azért, ha megrendelést részben vagy egészben önhibáján kívül (pl. készlethiány) nem tudja teljesíteni.

A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Cherubion Kft. nem vállal felelősséget a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

Elállási jog:

A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. kormányrendelet szövege tartalmazza.

Minden vevőnek a vásárlástól számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

- Az elállási jog minden termékre vonatkozik, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza a Cherubion Kft-hez. Elállásra vonatkozó igényét azonban e-mailben vagy írásban kell bejelentenie.
- Használt vagy eredeti csomagolásából kibontott terméket nem tudunk cserélni.
- Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül, visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
- A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
- Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen a Cherubion Kft. részére visszajuttatni, a Cherubion Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
- Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

A jelen oldalon található rendelési feltételek a Cherubion Kft. általános szerződései feltételeinek minősülnek, melyeket a vásárló a megrendelés elküldésével tudomásul vesz és elfogad. A megrendelés kitöltése nem minősül a szerződésírásba foglalásának.

A megrendelések adatait a Cherubion Kft. az adatvédelemre vonatkozó szabályok szerint iktatja és tárolja. A megrendelő a megrendeléssel elfogadja, hogy az általa megadott e-mail címre a Cherubion Kft. értesítést küldjön akcióiról és rendezvényeiről.