A maharadzsának szüksége van a mankala képességeidre és az elefántodra, hogy újjáépítse a templomot!
Az indiai Amritsar (Szent Nektár Tava) városa ad otthont az Aranytemplomnak, vagy más nevén Harmandir Száhibnak. Ezt a látványos épületet világszerte a szikh közösség szent
helyeként ismerik, és egyben a Föld egyik leghíresebb zarándokhelye is. Miután többször is lerombolták, Randzsit Szingh Maharadzsa, az indiai Szikh Birodalom megalapítója a XIX.
század elején márványból és rézből újjáépítette, és a templom felső szintjét 750 kg tiszta arannyal (!!!) borította be, amelyről végül az Aranytemplom a nevét kapta.
Az Amritsar: Az aranytemplom társasjátékban a játékosok a kor különböző személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a Szikh Birodalom Maharadzsáját az Aranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára a templom minden részéhez szükséges alapanyagokat.
Ehhez a munkásokat és az általuk elvégzett akciókat a lehető legoptimálisabban és leghatékonyabban kell majd megszerveznünk.
Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala játékok vetési rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során 1–3 akciót végezhetünk attól függően, hogy mennyire jól menedzseltük a munkásainkat és az elefántunkat. Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, és saját játékostáblánk fejlesztéséből, Mahout-akciókból és főként a templomoknak való adományozásból állnak, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot szerezzünk.
A harmadik évtized végén az lesz a győztes játékos, aki a legtöbb presztízspontot éri el!
Az elefántok már dübörögnek, készen állsz a megmérettetésre?
A DOBOZ TARTALMA:
1 játéktábla • 4 játékostábla • 12 adománylapka • 30 érme • 4 templomlapka • 6 hídlapka • 2 maharadzsajelölő• 4 mozgásjelölő • 28 mahoutlapka • 64 adományszámlaló • 4 prezstízspont-számáló • 12 tudásszámláló • 4 adószámláló • 15 raktár • 12 körzetlapka • 24 céllapka • 75 erőforrás (márvány, fa, arany) • 3 templomrész • 16 fa munkásbábu • 4 elefánt
JELLEMZŐK:
mankala • munkáslehelyezés • különböző figuratípusokkal • terület-beépítés • varázslatos India tematikában
1–4 JÁTÉKOS XXXXX 60–120 PERC XXXXX 14 ÉVES KORTÓL
- 1
- 2
- 3
- 4
- Vagabund