A KOCKÁZAT A JUTALOM!
AZ ESÉLYEK ELLENED SZÓLNAK. Hát persze, hogy ellened. A másik oldalnak több embere, nagyobb tűzereje, mélyebb pénztárcája van, mindenben felülmúlnak.
Amivel viszont nem rendelkeznek, az te vagy – az eszed, a bátorságod és az, hogy hajlandó vagy mindent kockára tenni. Csak rajtad múlik, hogy ez számítani fog vagy sem.
A Shadowrun, Hatodik Világ minden idők egyik legnépszerűbb szerepjátékának legújabb kiadása. 2080-ban a világot hatalmas megacégek uralják, technológia és a mágia adta gazdagságukra támaszkodva markukban tartva annak lakóit. Akadnak azonban néhányan, akik ellenállnak, akik nem hajlandóak eladni lelküket. A periférián élve maradnak életben, olyan szakértelmeket fejlesztve ki, amelyekkel nélkülözhetetlenné válnak. Ők az árnyvadászok, és arra várnak, hogy te is csatlakozz hozzájuk. Legyél tünde sámán, ork utcai szamuráj, törpe rigó vagy bármi más a sok ezer lehetőség közül. Találd meg egyedi szakterületedet, és a segítségével ragadd meg azokat az őrületes lehetőségeket, amelyek életben tarthatnak. Azokat, amelyek megadhatják neked a szabadság utolsó esélyét.
Egy esélyt, hogy megérhesd a következő napot.
A Városi kiadás: Seattle tartalmazza a Shadowrun, Hatodik Világ teljes, frissített szabályrendszerét, valamint olyan hozzáadott oldalakat, amelyeken illusztrációk, történetek, kapcsolatok, cselekményötletek és egyéb tartalmak találhatók. Így a játékosok a Shadowrun játék legikonikusabb helyszínén, Seattle-ben kezdhetik el a játékot.
Vágj bele a játéküléseken átívelő kalandba, és indítsd el árnyvadászodat a nagyság felé vezető úton!
TARTALOMJEGYZÉK:
- Fejezet – BEVEZETŐ
(Árnyszleng) - Fejezet – NÉGYZET
- Fejezet – A HÁTRALÉVŐ ÉLETED
(Erre születtünk • Kenőanyag a szerkezetben • A hatalmon lévők • A Hatodik Világ rövid története • A világ, ami ránk maradt • Hogyan tovább) - Fejezet – ALAPFOGALMAK
(Próbák • Karakterjellemző • Játékbeli időzítés és akciók • Hibák és kritikus hibák • Fór • Dzsókerkocka • Hogyan történnek a dolgok • Állapotok • Karakter-metatípusok • Életvitelek) - Fejezet – KARAKTERALKOTÁS
(Szereped és történeted meghatározása • Történet • Karakterprioritások kiválasztása • Adottságok kiválasztása • Karma költése a testreszabásra • Felszerelés vásárlása • Utolsó simítások • Karakterfejlődés • Adottságok) - Fejezet – ARCHETÍPUSOK
(Adeptus • Harci mágus • Titkos ügynök • Dekás • Arc • Rigó • Utcai szamuráj • Utcai sámán • Technomágus • Fegyverspecialista) - Fejezet – SZAKÉRTELMEK
(Mutasd meg, miben vagy tehetséges • Szociálispróba-Fór • Ismeret szakértelmek • Nyelvi szakértelmek) - Fejezet – A FELFELÉ VEZETŐ ÚT
- Fejezet – HARC
(A harc folyamata • Kezdeményezés • Fegyver/Páncél karakterisztikák • Harci lehetőségek • Akadályok • Fegyveres csoportok • Robbanószerek, gázok és szórás • Környezet és látási viszonyok • Gyógyulás Mérgek és drogok) - Fejezet – MÁGIA
(Mojoszórás szórakozás és haszonszerzés céljából • A mágia alapjai • Varázslatok • Rituális varázslatmondás • Rituálék • Idézés • Bűvölés • Reagensek • Fókuszok • Adeptusok • Misztikus adeptusok • Specializált varázslók • Az asztrálsík • Szellemvezető • Beavatás) - Fejezet – MÁTRIX
(A Mátrix történelme • A Mátrix a mindennapokban • A Mátrix részei • A Mátrix használata • Mátrixakciók • Programok • Gazdagépek • Technomágusok) - Fejezet – IRÁNYÍTÁS
(Járműirányítás • Drónirányítás) - Fejezet – A VADON
(Nem játékos karakterek (NJK-k) • Példakapcsolatok • Lények • Képességek) - Fejezet – JÁTÉKVEZETÉS
(Felkészülés egy játékra • Hibák és kritikus hibák • Hírnév és Forróság • Kapcsolatok szerzése • Biztonság, szenzorok és szkennerek • Vadászatkompenzációk) - Fejezet – FELSZERELÉS
(Felszerelésértékek • Felszerelésvásárlás • Felszereléslista • Biotechnika)
TÁBLÁZATOK
SEATTLE
AZ ÚJ KORSZAKBAN KIADOTT SZEREPJÁTÉKAINK:
- Delta Vision
- Fantasy
- Urban fantasy